When Do You Need It?

By sp media Posted in Polls

9 comments on “When Do You Need It?

  1. Saya brmimpi sya sakit tenat.dan keluarga yg halang phubungan sya sebelum ini merestui,dan mncari bekas kekasih untuk d pertemukn bersama pada saat2 akhir.kami gembira sangat masa 2

  2. dua hari yang lalu saya bermimpi anak saya hilang.. dan tadi malam pun suami saya bermimpi anak kami hilang tapi dah di temukan.. apa makna dari mimpi kami? bagi yang tau tolong di jawab.. sebab kami resah dengan mimpi kami

  3. saya bermimpi ibu dan ayah saya yang sudah meninggal tebaring di satu rumah yang saya tidak kenal dan tiba2 semua deretan rumah di daerah itu tebakar termasuk rumah tempat ibu ayah saya terbaring hanya terbakar sedikit dan saya cepat2 selamatkan orang tua n memapah ayah saya keluar rumah n perlahan api disekitar rumah2 yang tebakar padam dan tinggal hanya asap apa arti nya ?

Leave a Reply

