Iklan: Al-Amin Muslim Kids Online Fashion & Apparel Store | Butik Fesyen Pakaian Menutup Aurat Kanak-Kanak Islam di Shah Alam dan Kuala Lumpur

MUSLIM KIDS FASHION STORE

large-banner-05.jpg

::: wWw.aLaMiNKiDs.CoM :::
– HOTTEST & TRENDY KIDS COLLECTION IN TOWN! TERHANGAT DI PASARAN!
– CHEAPEST RATE IN TOWN! PALING MURAH!
– VARIOUS CHOICES! PELBAGAI PILIHAN!
– SELESA DAN BERKUALITI!

– PASTI MENUTUP AURAT!
– YOUR KIDS WILL LOVE IT! ANAK ANDA PASTI SUKA!

_____________________________________________________________________

*** Pakaian kasual, renang, sukan, formal, solat, dan banyak lagi..

” Lihat Dulu.. Pilih, dan Kemudian Baru Beli..

Tak Rugi! Kami Menyediakan Yang Terbaik Untuk Anak Anda! ”
>>> Visit Our Store OR Purchase Online Now!

G 23A, Blok 4, Laman Seri Business Park, Sek 13, Shah Alam,Selangor.
Tel :03-55110793
Open: Monday to Saturday 9.30am to 5.30pm

1F-03, Tkt 1 SACC MALL, Shah Alam, Selangor Darul Ehsan.
Tel:03-55199488
Open: Monday to Sunday 10.30am to 9.30pm

See more at: www.alaminkids.com

One comment on “Iklan: Al-Amin Muslim Kids Online Fashion & Apparel Store | Butik Fesyen Pakaian Menutup Aurat Kanak-Kanak Islam di Shah Alam dan Kuala Lumpur

  1. Terima kasih banyak Aky Ternyata Angka jitu hasil Ritual KI JAYA Yang saya minta ternyata Tembus SINGAPUR 4d SENIN 26 MEI 2014 DENGAN ANGKA 4127 Puji TUHAN SAYA mendapatkan kemenangan 750 JUTA. Sampai-sampai saya mengeluarkan Air mata, SAYA sangat terharu, bahagia dan bersyukur kpd TUHAN Yang Maha Esa. Skrng SAYA sudah memiliki modal untk buka usaha sendiri dan sdh membeli Rumah dan yg paling utama SAYA tdk Terlilit Utang lagi sewaktu SAYA menjadi pegawai pabrik. Jgn pikirkan lagi, langsung hub “KI JAYA” Di (((085-321-606-847_))) Terimakasih banyak Aky Semoga TUHAN membalas kebaikan Anda

Leave a Reply

