Yahudi di telan Bumi

10 comments on “Yahudi di telan Bumi

  1. kalau ini betul2 yahudi.allah s.w.t telah menghukum mereka diatas perbuatan yang dimurkai oleh allah atas mereka.allah maha adil lg maha berkuasa.

  2. astagfirullah, setelah saya melihat video tsb saya sangat prihatin dgn orang yahudi…. walaupun orang yahudi sangat sombong dgn menyebut mereka sbg bangsa pilihan tuhan dan menganggap bangsa lain adalah budak mereka, tetapi saya berharap semoga ALLAH memaafkan perbuatan keji mereka dan saya juga berharap semoga dunia ini tenteram dan damai serta bebas dari malapetaka dan huru-hara… SALAM DAMAI

  3. salam,baru2 ini saya tertarik dengan isu boikot barangan israel dan amerika.kesan dari pemboikotan itu jualan coca cola turun 18%.kfc juga menurun tp saya tidak pasti peratusnya.mcdonald dan pizza sibuk menurunkan harga hingga separuh harga begitu juga tesco.tak percaya lihatlah iklan..dah tak de iklan lain selain dr iklan diaorang(yahudi)andai kita tahu apa yahudi lakukan pd org islam dan juga pd rasulullah saw pasti kita sama sekali tidak akan redha pd mereka.

  4. saya juga mengalu-alukan rakan2 yang berminat dengan produk halal juga yang mahu menambah pendapatan halal bersama HPA.insyaalah satu2nya MLM syariah yg telah diikhtiraf didalam Malaysia.kami menawarkan pelbagai rawatan islam dan juga ilmu untuk dipelajari.saya jamin 100% tidak akan rugi.maklumat lanjut sms ke no:0194172724 pn asyikin.sekian terima kasih.

  5. Nabi saw bersabda dalam sebuah hadis sahih yang diriwayatkan oleh Imam Bukhari, Muslim dan al-Tirmidhi bermaksud: “Tidak
    akan berlaku kiamat sehinggalah akan berlaku peperangan di antara orang
    Islam dan Yahudi, maka pada waktu itu (tentera) Yahudi akan dibunuh
    oleh (tentera) Islam, sehingga apabila orang Yahudi berselindung di
    sebalik batu dan pokok, lalu batu dan pokok itu akan bersuara dengan
    katanya: ‘wahai muslim, wahai hamba Allah, di belakangku ini ada
    Yahudi, marilah bunuhnya’, kecuali POKOK GHARQAD (yang tidak bersuara),
    kerana sesungguhnya ia merupakan pokok Yahudi”.

    Renungkanlah…

  6. Sungguh binatang memang yahudi.Allah tidak akan tiggal diam,kalian akan dibumi hanguskan oleh allah.lahawla walaakuwwata illabillah.

Leave a Reply

