‘Bayi’ melahirkan bayi kembar di Sumatera Barat

Inilah sebagian dari tanda-tanda kebesaran Allah…….. Dan juga merupakan tanda-tanda telah dekatnya hari kiamat…… Marilah kita semua sama-sama mendekatkan diri pada Allah….

Pelik Lagi Tentang Bayi… Nau’zubillahiminnzalik

About these ads

24 comments on “‘Bayi’ melahirkan bayi kembar di Sumatera Barat

  1. saya bermimpi banyak betul ular di keliling dan mengejar saya dan saya terpaksa kehulu kehilir tapi malangnya ular itu banyak betul. apa maksud mimpi itu ye?

  2. salaam all your replies are in english so i dont know what comments were but this has just scareed mee ALLAH ALLAH ALLAH JI ATAGFURALLAH ALLAH HELP USE AND GUIDE US AND PROTECT USE AND OUR CHILDREN

  3. ALAAH HU AkBAaR seing this has really frightened me,astagfurullah allah help and protect use and our children,all your replies are in other language so i cant read them

  4. salamm..
    semalm saya mimpi saya ditembak 2x..
    1 di kaki dan 1 lagi di lutut..
    adakah ini melibatkan dgn nyawa saya??
    harap cik/encik dpat membantu

  5. Sy sering bermimpi d suatu tmp yg luas gersang n tandus.
    Lalu sy melihat batu sekecil bj beras bergerak menghampiri sy,
    Lama-kelamaan batu itu menjadi besar sekali n mengejar sy.
    Ini mimpi sy sudah 7 s/d 10 kali.
    Mohon bantu sy untuk mengartikan mimpi s ini.
    Trims.

  6. mimpi bersama ke dua temanku Menemukan Ular dan 2 udang yg besar warna biru…terus satu udang dimakan temanku yang satu lagi karena aq alergi makan udang jadi aq pelihara trs ular nya jg dikasih temenku…apalah artinya y tolong donk dksh tau.

  7. hai im sheena i nak tanya,i bermimpi yg i telah di kencing oleh anjing dan juga manusia….tetapi i dalam keadaan berdiri…anjing juga cara nya macam berdiri jugak,tapi cara anjing tu macam pegang bahu i,so bila seekor anjing kencing kat i,anjing lain pun nak jugak,termasuk manusia..boleh tak tolg tafsirkan mimpi saya..

  8. saya bermimpi di kejar2 sma ular truss saya lari mnju medjid,, di mesjid itu saya bertemu seorang ulama berjubah putih dah saya lari kepelukan nya,, tapi ular itu tetap mengejar saya,, lalu saya membacakan 2kali masya’adat truss tiba2 ular itu langsung menghilang,, apa maksud dari mimpi saya ini, tolong di tafsirkan,, terima kasih,,,

  9. ass,.
    aq mimpi kening en telinga kiri aq d’tulis huruf arab,.malam berikutnya aq mimpi menemukan cincin emas banyak baget,.apa ya kira”artinya,.??tlong jwb ya tq b4

  10. salam
    saya pernah mimpi bahawa 2 orang kawan (perempuan) saya tidur sebilik di rumah saya..
    yang tak bes nya
    mereka berdua tidur di atas katil
    saya pulak tidur di atas lantai
    mimpi apa tu

  11. kalau mimpi tgk ular..mcm ular sawa makan diri sendiri..patu bile saye tegur..dia luah balik..cmne plk ek….

  12. sy mimpi mengandung.. tengah jalan-jalan(berdiri) tiba2 baby keluar sendiri jatuh ke tanah.. sy tidak rasa sakit langsung.. sy sedih sebab inga baby dah meninggal.. sy ambil dan peluk.. lepas tu baby bukak mata dan senyum.. sy happy sgt2 sbb baby masih hidup.. apa maknanye?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s