Mimpi Mengikut Warna

Mimpi melihat warna biru.
Menandakan kasih sayang penuh juga kesetiaan dalam cinta akan diperolehi.

Mimpi warna hijau.
Alamat suatu kebahagiaan hidup. Rumput yang hijau dalam impian, kewangan
terpelihara dan anak semakin banyak.

Mimpi warna kuning.
Alamat kepandaian dan suksesnya usaha anda menjadikan banyak orang irihati.

Mimpi warna merah.
Alamat kegirangan yang besar sekali. Anda akan awet muda dan beruntung,
kesihatan baik.

Mimpi warna meraih sawo.
Alamat akan dituduh dengan tanpa alasan untuk sesuatu kesalahan.

Mimpi warna putih.
Alamatnya akan tiba rezeki yang berlipat ganda. Kesihatan peribadi sosial,
rumah tangga akan teratur.

Mimpi warna ungu.
Alamat anda mempunyai sesuatu kesukaan yang mahal yang senangtiasa
tidak memberi kepuasan.

22 comments on “Mimpi Mengikut Warna

  1. aku bermimpi kalau rambutku sebagian sudah memutih….
    waktu kecil saya jg pernah bermimpi di datangi nabi dgn wujud seperti awan berwarnah putih kebiru2an, tp tidak bs melihat wajahnya karna bersinar sgt terang.
    ada yg tau artinya ga neh….? tq

  2. baru-baru ini saya membuat isthiharah mengenai seorg lelaki. saya bermimpi yang saya berkahwin dengannya tetapi dia memberi dua warna untuk saya pilih iaitu hitam dan ungu, dan saya telah memilih warna ungu. apakah tafsir bagi mimpi saya

  3. Assalamua`laikum….baru2 ni, saya ada buat istikharah untuk bakal suami saya…then, saya ada mimpi baju merah saya ditukarkan dengan pemberian baju biru oleh seseorang yang saya tak nampak mukanya…apakah maksudnya??

  4. baru baru ni kami bergaduh tpi hati sy tamar utk dia pelik nya ingat masi segar utk ingat pada dia…..mimipi yg sya alami kami tido d pantai tanpa baju lalu kami d panggil utk p rumah dan sy jln di tanah dia berenang di air….selepas itu saya beri kn dia tuala berwarna…..tpi tk ingat …..ingat saya warnanya putih @ biru..apa ke maksud nya 2…….tlg sya.

  5. saya bermimpu suami saya curang dgn adik saya sendiri..pastu saya menangis,suami pun menangis,adik menangis dan ibu saya juga menangis bila benda tu terbongkar..apa maksudnya?

  6. org gaji sy mimpi nampak sy kuar rumah serba putih dgn membawa sesuatu benda yg besar ( sebesar pintu rumah).
    org gaji saya bertanya “balik pukul berapa?” tp saya tidak menjawab dan terus keluar….. apa maksud nya?

  7. Semalam aku bermimpi,seekor anjing setinggi aku datang kepada ku dan menghidu lalu anjing tersebut hanya memandang kemudian berlalu pergi begitu sahaja…apakah maksud mimpi ini?

  8. sy mimpi dtg seorg laki yg sy kenal yg cuba jauhkn diri dr sy pd mulanya..tp lama2 dia makin rapat dgn sy dan dia peluk tubuh sy tiba2..sy pun marahkn dia, dia merajuk dan terus pergi jauh dr sy..jd apa maksud di sebalik mimpi sy ni?

  9. sy bermimpi sesat di kampung mertua dalam perjalanan menemui isteri sy.dalam perjalanan pelbagai pertolongan saya berikan kepada orang ramai memandangkan mereka meminta tolong pd sy dan selepas itu saya dapat berjumpa mak mertua sy dan dia membawa saya balik

  10. assalam, baru2 ini saya bermimpi hamster yg mempunyai hidung yang panjang dan di dalam mimpi tersebut saya meihat ikan dan ikan pari yang berwarna warni..apakah maksud mimpi saya itu????

  11. Saya bermimpi, diberi baju dan celana warna merah yg agak longgar dibadan saya, dan yg memberi mantan bos saya di kantor wktu saya msh kerja.
    Artinya apa ya?

Leave a Reply

